
Yrityskulttuurin valmennukset
Tarjoamme yrityskulttuurin valmennuksia, konsultaatiota ja puheenvuoroja henkilöstötutkimusten ja tunnustustemme lisäksi.
Tarjoamme yrityskulttuurin valmennuksia, konsultaatiota ja puheenvuoroja henkilöstötutkimusten ja tunnustustemme lisäksi.
Jokaisella organisaatiolla on oma yrityskulttuuri eikä sitä voi kopioida. Yrityskulttuurin onnistunut sitominen liiketoimintaan vaikuttaa positiivisesti mm. liikevaihdon kehitykseen, asiakastyön laatuun, työntekijöiden tehokkuuteen ja sitoutumiseen, sairauspoissaoloihin sekä innovaatioiden määrään.
Valmennuksen tavoite on ensiksi innostaa ja lisätä ymmärrystä, mitä yrityskulttuurilla tarkoitetaan ja miten sitä voidaan johtaa. Toiseksi valmennuksen tavoitteena on määritellä nyky- sekä tavoitekulttuuria ja reittiä, jolla tavoitekulttuuriin päästään. Osallistujat pääsevät konkreettisesti rakentamaan omaa yrityskulttuuripolkuaan niin lyhyellä kuin pidemmälläkin aikajanalla.
Valmennuksen kesto on tarpeenne mukaan 2-4 tuntia.
Yrityskulttuuridialogi on vahvasti vuorovaikutteinen tilaisuus, jossa pureudutaan kolmeen yrityskulttuurin osa-alueeseen. Great Place to Workin asiantuntijat sparraavat ja haastavat osallistujia pohtimaan yrityskulttuuriaan, johtamiskäytäntöjä ja henkilöstökokemusta suhteessa liiketoimintatavoitteisiin.
Valmennuksen lopputuloksena asiakas saa selville konkreettisia ja priorisoituja kehittymismahdollisuuksia valittujen osa-alueiden johtamiskäytäntöihin, jotka vahvistavat yrityskulttuuria sekä henkilöstökokemusta, ja sitä kautta liiketoimintaa.
Valmennuksen kesto on 3-4 tuntia.
Johdon sitoutuminen luo perustan hyvän työpaikan kehittämisen onnistumiselle. Workshop keskittyy hyvän työpaikan ominaisuuksiin, johdon sitoutumiseen ja johdon rooliin kehittämisprosessissa.
Workshopin tavoitteena on luoda selkeä kuva organisaation nykytilasta, tavoitetilasta sekä valita tärkeimmät kehityskohteet.
Workshop järjestetään yleensä ennen ensimmäistä Trust Index © -henkilöstutkimusta. 3-4 tuntia kestävä tilaisuus soveltuu johtoryhmälle ja muille avainhenkilöille.
Oletko törmännyt ajatukseen, että kaipaat ajoittain ulkopuolisen apua omien ajatusten ja haasteiden selvittämiseen? Jokainen johtaja tarvitsee välillä ulkopuolisen apua selkeyttämään omaa ajattelua ja tapaa johtaa. Great Place to Workin asiantuntijat auttavat sinua pohtimaan ajankohtaisia johtamisen haasteita eri näkökulmista. Huolehtimalla säännöllisesti omasta resilienssistäsi, ylläpidät myös omaa osaamistasi. Hyvinvoiva johtaja ja esihenkilö kohtaa toiset ihmiset yksilöinä, luottamusta rakentaen.
Yksi valmennuskerta kestää 50 minuuttia. Valmennus sopii kaikille johtavassa asemassa oleville.
Esihenkilövalmennus konkretisoi Trust Index © -henkilöstötutkimuksen tulosten vahvuudet ja kehittämismahdollisuudet sekä ohjaa esihenkilöitä rakentamaan yhteiset kehittämistavoitteet tiimilleen. Esihenkilöt saavat syvemmän ymmärryksen tuloksista ja tuloksiin vaikuttavista tekijöistä. Esihenkilöt myös valmennetaan osallistamaan koko työyhteisö kehitystyöhön. Valmennuksen aikana valitaan ja priorisoidaan kehittämiskohteet sekä valmistellaan kehittämissuunnitelma.
Valmennuksen tavoitteena on rakentaa yhteinen ymmärrys ja tavoite kulttuurista, sekä luoda toimintasuunnitelma tulevaisuutta varten.
Johtamisen kulmakivet ovat avoin viestintä, luottamus, ja sekä työntekijöiden kuuntelu.
Valmennuksen tavoitteena on tuoda uusia näkökulmia johtajuuteen avaamalla mitä luottamus oikeastaan on sekä pureutumalla viestinnän kompastuskiviin. Valmennus antaa loistavat valmiudet reflektoinnille sekä itsensä kehittämiselle esihenkilötyössä. Valmennuksessa voidaan ottaa huomioon myös etäjohtamisen tuomat haasteet.
Valmennuksen kesto 3-4 tuntia. Valmennus soveltuu esihenkilöille ja ylimmälle johdolle.
Esihenkilövalmennus konkretisoi Trust Index © -henkilöstötutkimuksen tulosten vahvuudet ja kehittämismahdollisuudet sekä ohjaa esihenkilöitä rakentamaan yhteiset kehittämistavoitteet tiimilleen. Esihenkilöt saavat syvemmän ymmärryksen tuloksista ja tuloksiin vaikuttavista tekijöistä. Esihenkilöt myös valmennetaan osallistamaan koko työyhteisö kehitystyöhön. Valmennuksen aikana valitaan ja priorisoidaan kehittämiskohteet sekä valmistellaan kehittämissuunnitelma.
Valmennuksen tavoitteena on rakentaa yhteinen ymmärrys ja tavoite kulttuurista, sekä luoda toimintasuunnitelma tulevaisuutta varten.
Johtamisen kulmakivet ovat avoin viestintä, luottamus, ja sekä työntekijöiden kuuntelu.
Valmennuksen tavoitteena on tuoda uusia näkökulmia johtajuuteen avaamalla mitä luottamus oikeastaan on sekä pureutumalla viestinnän kompastuskiviin. Valmennus antaa loistavat valmiudet reflektoinnille sekä itsensä kehittämiselle esihenkilötyössä. Valmennuksessa voidaan ottaa huomioon myös etäjohtamisen tuomat haasteet.
Valmennuksen kesto 3-4 tuntia. Valmennus soveltuu esihenkilöille ja ylimmälle johdolle.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.