Dagmar Oy
Työntekijöistä sanoo, että tämä on kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka.
Yrityksen esittely
Dagmar tuottaa liiketoimintaa tehostavia markkinoinnin asiantuntijapalveluja. Yhdistämme datan, teknologian ja taitavat asiantuntijamme etsimään uusia kasvun mahdollisuuksia ja rakentamaan vaikutusvoimaisia asiakaskokemuksia. Meillä on kattava valikoima palveluja liiketoiminnan kasvun paikkojen tunnistamiseen ja myynnin kotiuttamiseen. Lisäämme asiakkaidemme asiakas- ja liiketoimintaymmärrystä. Pureudumme yhdessä tietoon, jota ymmärryksen kasvattamiseen tarvitaan. Joukkueessamme on lähes 200 datavoimaisen markkinoinnin erikoisosaajaa. Toimimme asiakkaidemme markkinoinnin ympärille kootuissa tiimeissä. Yhdistämme ymmärryksen toimintamalleihin, joilla asiakkaamme onnistuvat tuottamaan saumattoman asiakaskokemuksen omille asiakkailleen. Toteutamme markkinointiviestinnän tuloksellisesti läpi kaikkien kanavien.
Henkilöstö
191
Toimiala
Markkinointi ja mainonta
Pääkonttori
Helsinki
Henkilöstö
Demografiset tiedot tässä osiossa (ikä ja työsuhteen kesto) ovat organisaation itse toimittamia.
Ikä
Työsuhteen kesto
Työntekijäkokemus
Trust Index™ -henkilöstötutkimuksella mitattu työntekijäkokemus verrattuna tyypilliseen suomalaiseen yritykseen.
Lue lisää79 % Dagmarin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 38 %.
Lähde: Suomalaisen työelämän tila -tutkimus 2022 & Great Place to Work Trust Index -henkilöstötutkimus 2021-2022.
Täällä ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti riippumatta syntyperästä.
Täällä ihmisille annetaan paljon vastuuta.
Täällä ihmiset välittävät toisistaan.
Täällä voin olla oma itseni.
Organisaatioomme palkataan ihmisiä, jotka sopivat tänne hyvin.
Työntekijöiden kommentteja
"Dagmarissa on todella poikkeuksellinen kulttuuri, joka on valtavan lämmin ja inklusiivinen. Uutena työntekijänä olin ihan häkeltynyt, miten lämpimästi minut otettiin vastaan ja kuinka mukavia kaikki ihmiset olivat."
"Korkea osaaminen eri tiimeissä, jolloin muiden apua voi käyttää esim. uusien tekniikoiden kehittämisessä omaa työtä koskien. Sisäiset kehitysprojektit, joissa voi oppia esim. innovaatioprosesseista tai AI:n hyödyntämisestä. Asiakkaina poikkeuksellisen suuria brändejä, joiden kanssa ei välttämättä muuten pääsisi työskentelemään."