Jakso 10: Ihminen ihmiselle
Millaiset arvot luovat asiakas-ja työntekijäkokemukselle suotuisan maaperän kasvaa ja kehittyä?
Tästä ja muun muassa inhimillisistä kohtaamisista, valmentavasta johtamisesta ja ”ihminen ihminen” -ajattelusta keskustellaan Parempaa (työ)elämää -podcastissa Saton henkilöstöjohtaja Johanna Koramon ja liiketoimintajohtaja Elina Vaurasalon kanssa kauden viimeisessä jaksossa.
Jakson sisältö
Asuntosijoitusyhtiö SATO:lla asiakaskokemus ja työntekijäkokemus linkittyvät tiiviisti toisiinsa. Miten tämä näkyy yrityksen arjessa ja johtamisessa?
SATO on tehnyt pitkään yhteistyötä Great Place To Workin kanssa ja sijoittui Suomen Parhaat Työpaikat 2024 -listalla kuudennelle sijalle. Henkilöstötutkimuksen tulokset kertovat, että Satolla luottamus johtamiseen on korkea, kokemus työntekijän huomioimisesta yksilönä on vahva ja satolaiset ovat ylpeitä organisaation toiminnasta, tiimin yhteistyöstä ja omasta työstä.
Tässä jaksossa kuulet käytänteistä SATO:n menestyvän työyhteisön takana. Henkilöstöjohtaja Johanna Koramo ja liiketoimintajohtaja Elina Vaurasalo kertovat kauden viimeisessä jaksossa satolaisen kulttuurin ominaisista asioista, kuten inhimillisistä kohtaamisista, valmentavasta johtamisesta ja ”ihminen ihminen” -ajattelusta.
Studiossa mukana tuttuun tapaan juontaja Saana Rossi ja Great Place To Work Suomen toimitusjohtaja Kirsi Ilmasti.
Kuuntele jakso alta.
Kaikki jaksot löytyvät myös Spotifysta ja Youtubesta. Voit myös lukea parhaita poimintoja keskustelusta artikkelistamme.