Jakso 3: Onnelliset kasvun tekijät
MTB-Siivouspalvelulla välittäminen ja arvostus ohjaavat kaikkea tekemistä.
Kuuntele alta podcast-jakso, jossa syvennytään siihen, miten onnelliset työntekijät ja välittäminen vaikuttavat liiketoimintaan.
Jakson sisältö
“Onnelliset työntekijät, tyytyväiset asiakkaat,” on MTB-Siivouspalvelun myynti- ja markkinointijohtaja Nea Backströmin ja toimitusjohtaja Mia Backströmin mukaan yrityksen toiminnan johtoajatus.
Great Place To Work -tutkimuksen tulokset kertovat, että 98 % kyselyyn vastanneista työntekijöistä on sitä mieltä, että MTB-Siivouspalvelu on kokonaisuudessaan erittäin hyvä työpaikka.
Ihmisistä välittäminen on totisesti kaiken keskiössä MTB-Siivouspalvelun kulttuurissa, mutta mistä tällainen toimintatapa kumpuaa? Miksi tämän perheyrityksen omistajat uskovat, että työntekijöiden onnellisuuteen kannattaa panostaa ja miten se näkyy arjessa?
Näitä kysymyksiä pohditaan Parempaa (työ)elämää -podcastin 3. jaksossa juontaja Saana Rossin, Great Place To Work Suomen toimitusjohtaja Kirsi Ilmastin ja MTB-Siivouspalvelun kanssa.
Alta pääset kuuntelemaan jakson.
Jakso on kuunneltavissa myös Spotifyssa ja Youtubessa. Voit myös lukea parhaita poimintoja keskustelusta artikkelistamme.