Suomen Digimarkkinointi Oy
Työntekijöistä sanoo, että tämä on kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka.
Yrityksen esittely
Suomen Digimarkkinointi Oy auttaa asiakkaitaan luomaan digitaalista myyntiä eli myymään palveluitaan ja tuotteitaan verkossa digitaalisen markkinoinnin avulla. Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaillemme digitaalisen markkinoinnin strategian. Tuomme MVG-MRACEⓒ-mallimme mukaisesti mitattavat ostohaluiset asiakasmassat yritysten sivuille mm. sosiaalisen median markkinoinnin, hakukoneoptimoinnin, sisältömarkkinoinnin ja Google Ads -mainonnan avulla. Tarjoamme asiakkaillemme ketterästi toimivan asiantuntijatiimin, joka yhdessä asiakkaan kanssa kasvattaa digitaalisista kanavista tulevan kaupan määrää mm. markkinointiautomaation, ostopolkujen ja myyvän sisällön avulla.
Henkilöstö
69
Toimiala
Asiantuntijapalvelut, markkinointi & mainonta
Pääkonttori
Jyväskylä
Henkilöstö
Demografiset tiedot tässä osiossa (ikä ja työsuhteen kesto) ovat organisaation itse toimittamia.
Ikä
Työsuhteen kesto
Työntekijäkokemus
Trust Index™ -henkilöstötutkimuksella mitattu työntekijäkokemus verrattuna tyypilliseen suomalaiseen yritykseen.
Lue lisää88 % Suomen Digimarkkinoinnin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 38 %.
Lähde: Suomalaisen työelämän tila -tutkimus 2022 & Great Place to Work Trust Index -henkilöstötutkimus 2021-2022.
Johto pitää minut hyvin ajan tasalla tärkeistä asioista ja muutoksista.
Kun henkilöt siirtyvät toisiin tehtäviin tai toiseen yksikköön, he tuntevat olonsa kotoisaksi.
Täällä ihmiset sopeutuvat nopeasti organisaation menestymiseksi tarvittvaviin muutoksiin.
Täällä ihmiset juhlistavat erityistapahtumia.
Uskon, että johto irtisanoo henkilöstöä vasta viimeisenä vaihtoehtona.
Työntekijöiden kommentteja
"SDM:llä on vahva kulttuuri jatkuvaan oppimiseen ja kehittymiseen. Työilmapiiri on poikkeuksellisen hyvä -kannustava ja motivoiva. Kollegat tukevat toisiaan ja täällä panostetaan tiimihenkeen. Myös johto arvostaa työntekijöiden panosta ja kuuntelee ideoita ja näkemyksiä, mikä luo tunteen siitä, että minunkin panoksella on merkitystä."
"Täällä välitetään ihmisistä ja asiakkaista."