Suomen Digimarkkinointi Oy

88%

Työntekijöistä sanoo, että tämä on kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka.

Yrityksen esittely

Suomen Digimarkkinointi Oy:lla luomme asiakkaillemme kasvua digitaalisella markkinoinnilla oman MRACE©-markkinointimallimme mukaisesti. MRACE©-markkinointimallimme keskiössä ovat digitaalisuus ja mitattavuus. Toimimme niin verkkokauppojen, kasvuyritysten kuin kansainvälisten konsernienkin kumppanina. Asiakkaamme ovat äänestäneet meidät Vuoden toimisto -kisan voittajaksi vuosina 2020 ja 2021. Jopa 100 % asiakkaistamme suosittelee meitä.

Henkilöstö

60

Toimiala

Asiantuntijapalvelut, markkinointi & mainonta

Pääkonttori

Jyväskylä

Henkilöstö

Demografiset tiedot tässä osiossa (ikä ja työsuhteen kesto) ovat organisaation itse toimittamia.

Ikä

Työsuhteen kesto

Työntekijäkokemus

Trust Index™ -henkilöstötutkimuksella mitattu työntekijäkokemus verrattuna tyypilliseen suomalaiseen yritykseen.

Lue lisää

88 % Suomen Digimarkkinoinnin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 38 %.

Lähde: Suomalaisen työelämän tila -tutkimus 2022 & Great Place to Work Trust Index -henkilöstötutkimus 2021-2022.

100%

Täällä ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti riippumatta seksuaalisesta suuntautuneisuudesta.

100%

Täällä ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti riippumatta syntyperästä.

100%

Organisaatioon tullessaan uudet työntekijät tuntevat itsensä tervetulleeksi.

98%

Täällä voin olla oma itseni.

98%

Täällä ihmiset välittävät toisistaan.

Työntekijöiden kommentteja

"Johto on poikkeuksellisen avoin firman asioista/taloudesta, ja täällä saa olla oma itsensä. Toimistolla on paljon naurua, ja ihmiset haluavat kehittyä omassa työssään ja auttaa myös työkavereita kehittymään."

"Kulttuuri, jossa on samaan aikaan todella rento, huumorillinen, tuttavallinen ja titteleistä riisuva ilmapiiri, mutta kuitenkin samaan aikaan työskennellään todella säntillisesti, ammattimaisesti ja tavoitteellisesti. Ihmiset todella kohdataan ihmisinä."

Elämää Suomen Digimarkkinoinnilla!