Jakso 4: Kohtaamisia työpäivän aikana
Podcastin neljännessä jaksossa lipunvälitys- ja tapahtumamarkkinointiyritys Tiketin toimitusjohtaja Mirva Merimaa ja palvelujohtaja Sanna Reko kertovat, miten jatkuvaa vuorovaikutusta rakennetaan, mitä hyötyä siitä on ja miten työntekijäelämykset luovat kohtaamisia.
Kuuntele alta podcast-jakso, jossa syvennytään vuorovaikutuksen ja kohtaamisten rooliin hyvän työpaikan rakentamisessa.
Jakson sisältö
Great Place To Workin data kertoo, että Suomen Parhaat Työpaikat 2024 -listan 3. sijalla olevalla Tiketillä työntekijöiden kokemus yhteishengestä on huippuluokkaa – 98 % kokee yhteishengen positiiviseksi. Tiketin toimintaa arjessa tukee luottamus siihen, että johto tekee, mitä lupaa, ja toimii arvojen mukaisesti.
Ihmisen perustarve on tulla kuulluksi ja nähdyksi – myös työpaikalla. Jotta tämä toteutuu, kohtaamisille ja läsnäololle on oltava aikaa ja tilaa. Miten vuorovaikutuksesta tehdään jatkuvaa ja miksi se kannattaa?
Vuorovaikutuksesta ja yhteisöllisyydestä keskustelevat Parempaa (työ)elämää -podcastissa juontaja Saana Rossi ja Great Place To Work Suomen toimitusjohtaja Kirsi Ilmasti Tiketin toimitusjohtaja Mirva Merimaan ja palvelujohtaja Sanna Rekon kanssa.
Alta pääset kuuntelemaan jakson.
Jakso on kuunneltavissa myös Spotifyssa ja Youtubessa. Voit myös lukea parhaita poimintoja keskustelusta artikkelistamme.